5 λεπτά για Μένα · BLOG

Μιλώντας για την Φωτιά που καίει την καρδιά μου

Η Μέση Ανατολή έχει πόλεμο από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου (και πιο πριν).Καθημερινά λεηλατούνται Εκκλησίες & θανατώνονται άνθρωποι που πιστεύουν στο όνομα του Ιησού Χριστού.
Κανείς όμως ουσιαστικά δεν ασχολείται! Ούτε ο ΟΗΕ, ούτε οι οργανισμοί για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Λες και το να είσαι Χριστιανός είναι παράπτωμα.
Λες και η θρησκευτική ελευθερία, τελειώνει στο να υπάρχει τέμενος και μαγαζιά που καίνε ανθρώπους.
(Το ίδιο έκαναν και στο Άουσβιτς, τους έκαιγαν με το ζόρι.)
Μα αν ήξερες τι σημαίνει Ανάσταση, δεν θα ήθελες να καείς!
Αγνοείς και τους δίνεις το δικαίωμα, να βασανίσουν το κορμί σου, το οποίο δεν είναι ούτε κούφιο, ούτε νεκρό!
Είναι εν δυνάμει Αναστημένο!
Δεν είσαι τίποτα περισσότερο από ένα μεγάλο κορόιδο!
Το μεγαλύτερο κορόιδο της ιστορίας!
Και αν θίγεσαι, μπράβο σου! Είσαι περήφανος ?
Μάλλον αλαζόνας είσαι.
Μα αυτήν την περηφάνια που λες πως έχεις, την έχεις απροστάτευτη και έρμαιο του εγωισμού σου και της κενοδοξίας σου. Τα κάνεις χάλια, μόνο και μόνο, γιατί δεν θέλεις να σου λένε οι άλλοι ότι μπορεί να κάνεις και λάθος.
Να την βράσω τέτοια περηφάνια!
Κράτα την! Οχι κράτα την!
Εγώ θα παραμείνω πάντως οοοο πως το λες και το ξαναλές? Α! Ο βλαμμένος, ανόητος, αμόρφωτος, συντηρητικός άνθρωπος που προσεύχεται και ελπίζει και προσεύχεται!
Εγώ πάντως περνάω πολύ καλά!
Είμαι φτωχός αλλά οχι κακομοίρης!
Τα δίνω όλα και δεν ξεμένω ποτέ!
Έχω μεγάλο συγγενολόι και κάθε Κυριακή πρωί τρώμε και πίνουμε μαζί και χαιρόμαστε ο ένας την παρουσία του άλλου!
Τσακωνόμαστε ΦΥΣΙΚΑ! Πόσο πολύ μου αρέσει αυτό!
Ο καθένας μας είναι τόσο διαφορετικός, δεν βαριέμαι ποτέ!
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΛΑ! Μα οι αποφάσεις μας είναι συνοδικές και είναι οι καλύτερες! Οχι γιατί είμαστε έξυπνοι! Αλλά γιατί είμαστε όλοι νήπια και κάνουμε αυτό που λέει ο Μπαμπάς μας! Γιατί θέλει το καλό μας. Γιατί μας αγαπάει τόσο πολύ, που ότι ανοησία και να κάνουμε, είναι εκεί για να μας συγχωρέσει, να μας αγκαλιάσει, να μας συμβουλέψει!
Είναι Εκείνος που μου έμαθε να ζώ Χωρίς Φόβο!
Είναι Εκείνος που μου έδειξε τον Δρόμο προς την Ελευθερία!
Είναι Εκείνος που μου έδωσε την Δύναμη να Συγχωρώ τον Εαυτό Μου αλλά και Όλους όσους Με Πλήγωσαν!
Είναι η Περηφάνια Μου
Είναι η Εμπιστοσύνη Μου
Είναι η Προστασία Μου
Είναι η Πίστη Μου
Είναι η Χαρά Μου
Είναι το Σπίτι Μου
Είναι ο Αδελφός Mου
Είναι ο Πατέρας Μου
By the Way ….Με ξέρει με το ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ!
Γιατί Εκείνος ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ!
By the Way He is the WAY!

Καλό Πάσχα λοιπόν και εύχομαι να Σε δω και Σένα στην Ανάσταση και να καεί η λογική Σου (όπως και η δική μου) από το Φως το Ανέσπερο!

Σχολιάστε

