BLOG

Η αγωνία της σιωπής

-Ξέρεις κάτι ; Αισθάνομαι περίεργα. Σήμερα ήταν οι «τελευταίοι Χαιρετισμοί»! Ο καιρός πέρασε. Και θα ακολουθήσει μια εβδομάδα βουβαμάρας.

-Και που είναι το κακό ; Δεν χαίρεσαι ; Τελειώνει η Σαρακοστή, τελειώνουν και τα βάσανά σου! Οι πειρασμοί που λέει και ο παπάς.

-Ναι, καλό είναι και αυτό, αλλά… δεν ξέρω…πέρασε ο καιρός γρήγορα και δεν κατάλαβα πως. Δεν ξέρω αν τα πάω καλά! Φέτος άραγε κέρδισα κάτι ; Έχασα κάτι; Νίκησα κάτι; Ο αγώνας μου ήταν καλός και σε τι θέση θα τερματίσω; Υπάρχει κάποια λίστα κατάταξης, κάποια κριτήρια για να περάσω το τεστ ; Θα κάνω Πάσχα ή θα κάνω πάσχα ;

-Αγωνιάς αν θα φτάσουν τα μισθά για το αρνί; Τι αρνί , τι μπριζόλες, εκεί είναι το θέμα;

-Όχι! Αναρωτιέμαι αν η ψυχή μου θα κάνει Πάσχα, όπως ακούω και διαβάζω συνεχώς αυτές τις ημέρες.

– A ναι ε; Ε! αρκετά προβλήματα προκύψανε και φέτος! Και σε τελική ανάλυση, ο διάβολος τώρα δουλεύει υπερωρίες, έεεεχεις χρόνο να γυμνάσεις τις αρετές σου!

– Δεν με φοβίζει αυτό!

– Αλλά?

– Είναι η σιωπή. Η σιωπή που θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα. Η βουβή εβδομάδα.Που η καρδιά μου δεν θα έχει γωνιά να ξαποστάσει. Δεν θα υπάρχει υμνωδία να την ανυψώσει. Δεν θα υπάρχει λόγος παρηγορητικός να την ανακουφίσει. Δεν θα υπάρχει Απόδειπνο να την γαληνέψει. Είναι μόνη της η ψυχή. Και εγώ νοιώθω άβολα.

Δεν φοβάμαι την μοναξιά. Ο Θεός με έμαθε να την αγαπάω την μοναξιά μου, γιατί ξέρω πως ο Θεός με θέλει κατά αποκλειστικότητα, όσο το δυνατόν περισσότερο. Να με ακούσει, να μου μιλήσει, να με καθοδηγήσει, να με διδάξει.

Μα, η ησυχία που θα ακολουθήσει μου φέρνει στο μυαλό, την μοναξιά και τον τρόμο των μαθητών πριν την Ανάσταση. Τον πόνο των Προφητών. Την αγανάκτηση του Δαυίδ.
Δεν περιμένω τον Μεσσία με δάφνες. Γιατί ξέρω, πως ετοιμάζεται για την Σφαγή Του. Πως λοιπόν να αντέξω την σιωπή; Πώς να παρηγορηθεί η καρδιά μου χωρίς Εκείνον ;

Μπορώ μόνο να περιμένω.
Άλλωστε το ίδιο έμαθαν να κάνουν, τόσους αιώνες οι άνθρωποι, μέχρι να ενωθούν ξανά με τον Θεό. Μέχρι να υπογραφεί η Νέα Διαθήκη. Μέχρι να έλθει η στιγμή που ο Θεός θα ερχόταν να τους βρεί και να τους πει, πως τίποτα πια δεν μπορεί να Tους χωρίσει. Πως όλα ήταν ένα κακό όνειρο και τώρα απαλλαγμένοι από την ντροπή και τις ενοχές θα μπορούσαν να ζήσουν μαζί Του για Πάντα!

Ναι, αυτό μπορώ να το περιμένω! Ναι, για αυτό μπορώ να κάνω υπομονή! Να παύσω την λογική μου και κάθε ανθρώπινη ανησυχία και να περιμένω να έρθει η ευλογημένη ώρα που θα ξαναδώ Tον Aγαπημένο μου Θεό. Ακόμη και αν πρέπει για άλλη μια φορά, να Tον δω να ξεφτιλίζεται, να ματώνει, να σταυρώνεται.

Αφού έτσι Εκείνος το θέλησε, θα κάνω την καρδιά μου πέτρα, θα ανοίξω τα δακρυσμένα μάτια μου, που τα χα σφαλησμένα από τον τρόμο, για να αντικρύσω το Αρνίο να οδηγείται στην σφαγή.

Θα ανοίξω τα αυτιά μου και θα ακούσω τα ραπίσματα και το κλάμα της Παναγίας. Θα σηκώσω τα απρόθυμα χέρια μου, για να ζυγίσω σαν τον Σίμωνα το βάρος του Σταυρού.

Θα στολίσω τον Τάφο ενός ξένου, από την Αριμαθεία και μέσα σε αυτόν θα βάλω τον Πολυαγαπημένο Μου Χριστό. Σαν άψυχο κορμί! Και Εκείνος θα χωρέσει μόνο για λίγο, για μέρες τρείς. Επειδή Εκείνος, έτσι το θέλησε!

Θα Τον κλάψω, θα Τον μοιρολογήσω. Επειδή Εκείνος, έτσι το θέλησε!
Θα κλείσω τον Τάφο με σφραγίδα και πλάκα ασήκωτη, με στρατό να Τον φυλάει. Επειδή Εκείνος, έτσι το θέλησε!

Και θα περιμένω. Θα περιμένω και θα περιμένω μέχρι η πόρτα να χτυπήσει τρείς φορές και ένας άντρας φωτισμένος σαν τον ήλιο, να ρθει να πει πως Όλα αρχίζουν τώρα, που τα πάντα τελείωσαν!

Και θα καθίσω μαζί Του να εφρανθώ το πέρασμα στην Άλλη την Ζωή που όμοια της άλλη ζωή δεν έχει!

-Τι απόφαση πήρες λοιπόν ;

-Εσένα, όπως θέλησες Θεέ, με βάγια να Σε περιμένω!

Σχολιάστε

