BLOG

Η διαφορά του νικητή και του χαμένου

Αγαπημένα μου, Αδέλφια, Καλημέρα!

Χθες το πρωί, όπως και κάθε μέρα, ζήτησα από τον Χριστό μας, να μου δώσει κουράγιο και δύναμη, ώστε να προσπεράσω τους φόβους και τις αμφιβολίες, που καθημερινώς γεννιούνται στην καρδιά και στο μυαλό μου.

Στους δύσκολους καιρούς, που ζούμε, ίσως και σεις να έχετε αισθανθεί, φόβο για το μέλλον. Ειδικά αν είστε νέοι ή αν είστε γονείς. Να ξέρετε, πως δεν είστε μόνοι σε αυτό. Όλοι μας περνάμε τα ίδια.

Έχω διαβάσει, τα περισσότερα βιβλία αυτοβοήθειας και αυτοβελτίωσης, που έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, από διάσημους ερευνητές, μέχρι τον τηλεοπτικό ψυχαναλυτή Δρ Phil McGraw και φυσικά έχω μάθει πολλά πράγματα.

Με το χέρι στην καρδιά, με κάθε ειλικρίνεια, με πολύ έκπληξη, σας βεβαιώνω, πως θα μπορούσα να αποφύγω τόσο διάβασμα, αν είχα από πριν, επαφή με τον Λόγο του Θεού.

Γιατί πολύ απλά, δεν υπάρχει ανθρώπινο πρόβλημα, για το οποίο να μην βρίσκεται απάντηση, μέσα από την Αγία Γραφή.

Ξέρω πόσο τρελό  μπορεί να ακούγεται!

Χθες, στεκόμουν με μεγάλη δυσφορία, μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου. Δεν είχα,καμία απολύτως, διάθεση να εργαστώ. Για την ακρίβεια, πίστευα πως θα μπορούσα να συνεχίσω την ζωή μου, χωρίς να ανοίξω, ποτέ ξανά υπολογιστή. Πράγμα παράλογο, γιατί είμαι web designer και αγαπώ πολύ την δουλειά μου.

Εκείνο που μου έλειπε ήταν το κίνητρο.

Το κίνητρό μου, το πάθος μου για δημιουργία, είχε βουλώσει, όπως τα λούκια στους δρόμους της Αθήνας , που αυτήν την περίοδο, είναι φραγμένα από τα φύλα των δένδρων, με αποτέλεσμα να πλημμυρίζουν οι δρόμοι με την παραμικρή βροχούλα.

Το μυαλό βρισκόταν σε σύγχυση και φυσικά έτρεξα με πολύ θέρμη, στην αγκαλιά του Ουράνιου Πατέρα, «να καθοδηγήσει τα διαβήματά μου».

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ, ότι είμαστε παιδιά του Θεού.

Και πως ο Πατέρας μας πάντοτε θα μας παρέχει αυτό, που πραγματικά χρειαζόμαστε.

Κατά  ΤΥΧΑΙΟ ΠΑΝΤΑ ΤΡΟΠΟ, η ματιά μου έπεσε σε μια γνωστή σε όλους ιστορία:

“Έπειτα από αυτά ήλθεν η εορτή των Ιουδαίων και ανέβη ο Ιησούς εις τα Ιεροσόλυμα. Εκεί δε εις τα Ιεροσόλυμα, κοντά εις την προβατικήν πύλην του τείχους, υπήρχε μία δεξαμενή νερού, η οποία εις την Εβραϊκήν γλώσσαν είχε το όνομα Βηθεσθά.

Γύρω από αυτήν ήσαν και πέντε υπόστεγα. Εις αυτά τα υπόστεγα ευρίσκετο πολύ πλήθος από αρρώστους, τυφλοί, χωλοί, άνθρωποι με ακίνητο και σαν ξερό κάποιο μέλος του σώματός των και οι οποίοι όλοι επερίμεναν να κινηθή το νερό.

Διότι κατά καιρούς κατέβαινε άγγελος εις αυτήν την κολυβήθρα και ανεταράσσετο το νερό. Ο πρώτος, λοιπόν, που θα έμπαινε μετά την ταραχήν του νερού, εθεραπεύετο, από οποιοδήποτε νόσημα και αν κατείχετο.

Υπήρχε δε εκεί ένας άνθρωπος, ο οποίος ήτο ασθενής τριάντα οκτώ χρόνια.

Οταν τον είδε ο Ιησούς να κατάκειται, και σαν Θεός που ήτο εγνώρισε ότι πολύν καιρόν είναι άρρωστος, του λέγει· “θέλεις να γίνης υγιής;”

Απεκρίθη ο ασθενής· “θέλω, Κυριε, αλλά δεν έχω άνθρωπον, ώστε όταν ταραχθή το νερό νε με ρίψη εις την κολυμβήθραν. Ενώ δε εγώ σύρομαι προς αυτήν, άλλος πριν από μένα κατεβαίνει εις την κολυμβήθραν”.

Λεγει εις αυτόν ο Ιησούς· “σήκω επάνω, πάρε το κρεββάτι σου και περιπάτει”.Και αμέσως έγινε υγιής ο άνθρωπος, επήρε το κρεββάτι του και ήρχισε να περιπατή, όπως όλοι οι υγιείς. Ητο δε Σαββατον κατά την ημέραν εκείνην.”

Κατά Ιωάννην Κεφάλαιο 5 1-9

Διαβάζοντας την ιστορία, ίσως να αναρωτηθείτε, “μα καλά αυτός ο άνθρωπος 38 ολόκληρα χρόνια τι περίμενε;”. Περίμενε κάποιον, να τον βάλει στην δεξαμενή.

Ο Κύριος όμως τον ρώτησε : “θέλεις να γίνης υγιής;” σαν λέμε, είσαι σίγουρος ότι θέλεις να γίνεις καλά;

Γιατί όμως ο Χριστός μας, να έκανε αυτήν την ερώτηση, όταν ο άνθρωπος αυτός ταλαιπωρούνταν για 38 χρόνια;

Ο λόγος για τον οποίο τον ρώτησε, ήταν γιατί για 38 χρόνια, δεν είχε αλλάξει κάτι στην κατάσταση του παράλυτου.

Μήπως μια τέτοια περίπτωση μας φαίνεται οικεία; Μήπως εδώ και χρόνια προσπαθούμε κάτι να αλλάξουμε στην ζωή μας, αλλά δεν τα καταφέρνουμε με τίποτα;

Αν έχετε αναρωτηθεί ποτέ, κάτι από τα παρακάτω, ίσως να αντιλαμβάνεστε το πνεύμα των αμφιβολιών.

  • Εμένα πότε θα αλλάξει η ζωή μου;
  • Πότε θα ζήσω την ζωή που επιθυμώ;
  • Πότε θα βρω χρόνο για τα παιδιά μου, ή για μένα;
  • Πως θα καταφέρω να ξεπληρώσω το χρέος μου;
  • Πότε επιτέλους θα αποκτήσω το ιδανικό βάρος, ώστε να βελτιώσω τα προβλήματα της υγείας μου;
  • Μέχρι πότε θα ταλαιπωρούμαι από τα λάθη του παρελθόντος;

Ανθρώπινα και πολύ εύλογα ερωτήματα, που μας βασανίσουν καθημερινά.

Ποια είναι λοιπόν η διαταγή του Χριστού:

1.Σήκω Επάνω δηλαδή…… Πρέπει να αποφασίσεις ! Κανένας δεν μπορεί να σε κάνει να θέλεις να σηκωθείς, παρά μόνο ο εαυτός σου. Αυτή είναι η στιγμή που θα πείς: «τώρα θα σηκωθώ, δεν πρόκειται να σπαταλήσω άλλο ένα χρόνο, στην αυτολύπηση και στην άνευ ουσίας αναμονή».

  1. Πάρε το κρεββάτι σου δηλαδή.. …..Μάζεψε το χάος, το οποίο έχεις γύρω σου!

Φυσικό χάος π.χ. ακαταστασία,έλλειψη οργάνωσης, παραμέληση του εαυτού σου.

Πνευματικό Χάος π.χ. όλα αυτά που σου τριβελίζουν το μυαλό: μνησικακία, δυσαρέσκεια, φόβοι,αμαρτίες, πάθη,

Αν λοιπόν, καθαρίσουμε την ζωή μας, από αυτό το χάος, τότε θα είμαστε ελεύθεροι και απαλλαγμένοι από κάθε βάρος, να συνεχίσουμε την ανοδική μας πορεία.

3.Περπάτα… δηλαδή ξεκίνα τώρα και περπάτα προς τον σκοπό σου! Το πρώτο βήμα, είναι η αρχή της διαδρομής . Και όταν περπατάς, όταν δεν είσαι στάσιμος,υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να φτάσει κάπου! Να πετύχεις κάτι!

Ο τρόπος με τον οποίο πορευόμαστε αποκαλύπτει πολλά πράγματα για τον εαυτό μας. Ερευνητές λένε, πως όσοι περπατούν σκυφτά με αργό βάδισμα, φανερώνουν άτομα με αισθήματα ανεπάρκειας, ανασφάλειας ή φόβου. Αντίθετα όσοι έχουν σωστή στάση του σώματός τους και περπατούν με δυναμικό βηματισμό, είναι άτομα με αυτοπεποίθηση και ισχυρή αίσθηση της κατεύθυνσης τους.

Αυτό που ο Χριστός ζητάει από μας, είναι να κάνουμε το πρώτο βήμα. Το πρώτο βήμα που θα μας οδηγήσει στον στόχο μας. Αυτή είναι η διαφορά των νικητών από τους χαμένους. Οι νικητές λαμβάνουν δράση!

‘Ένας καλός τρόπος, για να οργανώσετε τα επόμενα βήματά σας, είναι να τα καταγράψετε. «Ο Κυριος απεκρίθη προς εμέ και μου είπε· “Γράψε καθαρά το όραμα τούτο εις μίαν πλάκα, ώστε να αναγινώσκεται εύκολα και ευχάριστα.» Αμβακούμ 2:2

Χαρτί και μολύβι λοιπόν! Γιατί θα πρέπει το όραμά σας, να το έχετε συνεχώς μπροστά σας.
{περισσότερα εδώ για τους πιο ψαγμένους}

Όσο και αν αισθάνεστε άβολα, με το νέο σας εγχείρημα, που ουσιαστικά προϋποθέτει μια αλλαγή στον τρόπο της σκέψη σας, τολμήστε να κάνετε το πρώτο βήμα, γιατί μόνο να κερδίσετε έχετε!

Πίστη στον Θεό, σημαίνει εμπιστοσύνη άνευ όρων!

Και είναι πολλά τα παραδείγματα άνευ όρων,εμπιστοσύνης, στην ιστορία του ανθρώπου με τον Θεό. Ο Μωυσής και η Έξοδος από την Αίγυπτο, ο Ιησούς του Ναυή και τα Τείχη της Ιεριχώ και φυσικά η Πίστη μας στην Ανάσταση και την Κατάργηση του Θανάτου.

Σηκωθείτε, μαζέψτε το χάος γύρω σας και περπατήστε! Ίσως στο δρόμο να βρείτε τις απαντήσεις!

Η χάρη του, Κυρίου Ιησού Χριστού, ας είναι μαζί σας πάντοτε.

Η αγάπη μου η εν Χριστώ είναι και θα είναι με όλους σας!

 

12095078_10206079868208396_8340380868230434851_o

  Αγνατεύοντας στην παραλία, ήρθε σαν έκπληξη στα πόδια μου ή μάλλον σαν απάντηση

5 Οκτωβρίου 2015

Σχολιάστε

